نمونه سوالات آیین نامه رانندگی سال ۹۷

ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان .جدیدترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی سال ۹۷ را برای شما  آماده کرده ایم تا بتوانید سال 97 را با موفقیت در امتحان آیین نامه رانندگی شروع کنید و در ادامه موفقیت های بیشتری کسب نمایید.در اینجا میتوانید با نمونه سوالات  مقدماتی آیین نامه ۹۷ و همچنین نمونه سوالات آیین نامه اصلی آشنا شوید و در صورت تمایل بسته سوالات هر کدام را دانلود کنید و ما قبولی ۱۰۰٪ در آزمون آیین نامه رانندگی سال 97 را تضمین میکنیم.

سوالات آیین نامه ۹۷ را چگونه دانلود کنم؟

برای دانلود سوالات آیین نامه ۹۷ کافیست به صفحه ی  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی که صفحه ی اصلی سایت است است بروید در ادامه بخش هایی از نمونه سوالات ما که در سال جدید دستخوش تغییر شده اند برا به شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی سال ۹۷

مهمترین سوالات آیین نامه اصلی را در گواهیار برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید در آزمون آیین نامه اصلی در بار اول موفق شوید و نیاز به بارها مراجعه به آموزشگاه برای امتحان نباشید . هر چند نمونه سوالات آیین نامه اصلی 97 دارای تغییرات کمی نسبت به سال های قبل میباشد اما تصمیم بر آن گرفتیم با ویرایش جدید نمونه سوالات  در خدمت شما عزیزان باشیم و سخت ترین نمونه سوالات ایین نامه اصلی با جواب را به شما ارایه دهیم . چند مثال از این سوالات را در ادامه قرار داده ایم تا با آنها آشنا شوید.

سخت ترین سوالات آیین نامه اصلی 97

در زیر تعدادی ازسخت ترین سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب   را میتوانید مرور کنید و اطلاعات خود را در این زمینه بسنجید.

سوال ۱) در هنگام پارک در سربالایی و در راه بدون جدول فرمان وسیله نقلیه باید به کدام سمت چرخانده شود؟

  1. سمت چپ
  2. تفاوتی ندارد
  3. سمت راست
  4. مخالف عقربه های ساعت

جواب صحیح :۳

سوال ۲) حرکت روی خطوط هاشور در حاشیه ی راه ها که معمولا کناره اتوبان ها ،آزاد راه ها، بزرگراه ها وتونل ها کشیده میشوند…

  1. مجاز است
  2. در شب ها مجاز است
  3. در صورت ترافیک سنگین مجاز است
  4. ممنوع است

جواب صحیح :۴

سوال ۳) سبقت از طرف راست از وسیله نقلیه ای که در حال گردش به چپ است …

  1. فقط در معابر شریانی درجه دو ممنوع است
  2. ممنوع است
  3. در هنگام روز مجاز است
  4. مجاز است

جواب صحیح :۴

سوال ۴) کدام مورد باعث ساییدگی بیش از حد تایرها میشود؟

  1. عدم تنظیم فرمان
  2. عدم تنظیم چرخ ها
  3. عدم تنظیم ترمز ها
  4. همه ی موارد

پاسخ صحیح :۴

سوال ۵) تابلو کاهش خطوط عبور گزینه میباشد؟

 نمونه سوالات آیین نامه سال ۹۷

جواب صحیح:۳

 

نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی سال97

همچنین بسته  نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی ما در سال 97 ویرایش شده و با جدیدترین نمونه سوالات در اختیار شما قرار میگیرد تا به راحتی با خواندن انها ما قبولی ۱۰۰٪ شما را تضمین کنیم آزمون آیین نامه مقدماتی اولین آزمون گواهینامه است و با قبولی در آن راه برای موفقیت های بعدی شما در گرفتن گواهینامه باز میشود.سوالات 97 با ویرایش جدید هم اکنون آماده ی بهره برداری میباشند و برای اطلاعات بیشتر بره صفحه ی  سوالات آیین نامه مقدماتی 97 بروید.

مهم ! اگر امتحان آیین نامه اصلی دارید به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با سوالات آیین نامه اصلی 97 به صفحه ی نمونه سوالات آیین نامه اصلی 97 بروید.

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *