دانلود سوالات کارتکس آیین نامه 1402 + مدت اعتبار کاردکس

در اینجا سوالات کارتکس گواهینامه پایه سوم و پایه دو  را برای شما تهیه کرده ایم برای این که قبل از پایان مدت اعتبار کاردکس گواهینامه بتوانید در آن قبول شوید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید . همچنین تعدادی عکس سوالات کارتکس آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه که کرده ایم که در ادامه میتوانید آنها را دانلود کنید.

 کارتکس سوالات آیین نامه گواهینامه پایه سوم

مدت اعتبار کاردکس گواهینامه رانندگی چقدر است ؟

بعد از صدور کاردکس گواهینامه رانندگی برای شما معمولا به مدت دو سال زمان دارید که در امتحان آیین نامه رانندگی قبول شوید پس باید تمام تلاش خود را برای قبولی در این مدت انجام دهید در غیر این صورت برای گرفتن گواهینامه باید دوباره ثبت نام کنید و هزینه ها را بپردازید .

نگران نباشید با خواندن سوالات آیین نامه اصلی ما به راحتی قبول می شوید و گواهینامه خود را دریافت میکنید. در پایان این مطلب میتوانید شرایط دریافت سوالات را مشاهده کنید.

عکس سوالات کارتکس آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی

در اینجا عکسهایی از مهمترین سوالات آیین نامه برای گواهینامه پایه یک و پایه دو و پایه سوم را مشاهده میکنید و همچنین با کلیک روی لینکی که بعد از تصاویر سوالات مشاهده میکنید میتوانید جدید ترین سوالات آیین نامه را که به صورت تست آنلاین هستند مطالعه کنید و آمادگی خود را برای امتحان آیین بسنجید و آماده تر در امتحان شرکت کنید.

کاردکس آیین نامه اصلی

>> تست آنلاین آیین نامه رانندگی <<

دانلود سوالات کاردکس آیین نامه اصلی

اگر شما نیز وقت زیادی برای قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی ندارید به شما پیشنها میکنم حتما بسته سوالات آیین نامه ما تهیه کنید و بدون هیچ نگرانی در امتحان آیین نامه قبول شوید. بسته سوالات ما دقیقا سوالاتی هستند که در امتحان شما مطرح می‌شوند و شما با خواندن آنها 100 درصد برای قبولی آماده خواهید شد.

  • 17 آزمون آیین نامه (هر آزمون 30 سوال)
  • جزوه آموزش آیین نامه + جزوه آموزش امتحان شهری
  • به صورت فایل pdf و قابل استفاده در تمام گوشی های موبایل و کامپیوتر
  • قبولی 100 درصد تضمینی

برای اطلاع از شرایط خرید و دانلود این سوالات روی لینک دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت هر گونه مشکل در خرید و دانلود سوالات در تلگرام، واتساپ و روبیکا با شماره‌ی 09336498577 با پشتیبانی آنلاین ما در تماس باشید.

امکان خرید کارت به کارت سوالات نیز وجود دارد که میتوانید از طریق پشتیبانی ما شماره کارت را بخواهید و بعد از پرداخت در تلگرام یا سایر پیامرسان های برای شما ارسال می‌شود.

در لینک زیر می‌توانید بیشتر با این سوالات آشنا شوید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

1 دیدگاه برای «دانلود سوالات کارتکس آیین نامه 1402 + مدت اعتبار کاردکس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *