سوالات آیین نامه 1403 بدون جواب + پاسخنامه در انتها

اگر شما جزو عزیزانی هستید که ترجیح میدهند سوالات آیین نامه بدون جواب بخوانند و خودشان به آن‌ها پاسخ دهند، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. ما یک بسته جدید سوالات آیین نامه برای شما آماده کرده ایم که جواب صحیح سوالات به صورت مستقیم مشخص نشده است. در پاسخنامه‌ای در انتهای آزمون ها جواب های صحیح را مشخص کرده ایم.

سوالات آیین نامه بدون جواب + پاسخنامه

در ادامه بخشی از این سوالات بدون پاسخ را می‌خوانید. می توانید یک پاسخنامه روی کاغذ برای خود تهیه کنید و به سوالاتی که در این صفحه برای شما قرار داده ایم پاسخ دهید. در انتها جواب‌های خود را با پاسخنامه‌ای که در اختیار شما می‌گذاریم مقایسه کنید میزان آمادگی خود را برای امتحان آیین نامه بسنجید.

چه زمانی خواندن سوالات آیین نامه بدون جواب بهتر است ؟

اگر زمان کمی برای مطالعه دارید مثلا امتحان شما فرداست و یا چند ساعت دیگر، و اصلا مطالعه نکرده‌اید به شما پیشنهاد میکنم حتما سوالات آیین نامه با جواب را بخوانید که سرعت بالاتری برای خواندن سوالات داشته باشید و اما اگر به اندازه کافی برای حل کردن سوالات وقت دارید حتما این روش پیشنهاد می‌شود زیرا در این روش سوالات بهتر در ذهن شما می‌مانند.

به علاوه حل کردن سوالات بدون جواب فضای امتحان آیین نامه را برای شما تداعی می‌کند و باعث می‌شود استرس شما در هنگام امتحان کمتر شده و عملکرد بهتری داشته باشید.

آزمون هایی از این بسته نمونه سوالات

در اینجا دو آزمون از بسته نمونه سوالات آیین نامه را در اختیار شما قرار میدهیم تا آمادگی خود را برای امتحان بسنجید در انتها نیز می‌توانید بسته کامل این سوال‌ها برای قبولی 100 درصد دانلود کنید.

سوالات آیین نامه بدون جواب آزمون اول
سوالات آیین نامه بدون جواب آزمون اول

پاسخنامه آزمون 1

حالا می توانید جواب های خود را با پاسخنامه سوالات آیین نامه ما که در زیر آمده مقایسه کنید و نمره خود را تعیین کنید توجه کنید اگر نمره شما از 26 کمتر شد مردود می‌شوید.

پاسخنامه آزمون اول آیین نامه

آزمون دوم بدون پاسخ

نمونه سوالات آیین نامه بدون جواب آزمون دوم

پاسخنامه آزمون دوم

پاسخنامه آزمون دوم سوالات آیین نامه

بهترین روش برای خواندن سوالات بدون جواب چیست ؟

بهترین روشی که میتوانید سوالات بدون جواب را مطالعه کنید به این صورت است که در یک برگه کاغذ اعداد 1 تا 30 را بنویسید و سپس شروع به حل کردن سوالات کند جوابی را که به نظرتان درست است روبروی عدد مربوط به شماره سوال بنویسید. همچنین بهتر است زمان را هم در نظر بگیرید در جلسه امتحان شما 20 دقیقه برای پاسخ دادن به 30 سوال فرصت دارید در اینجا هم بهتر است همین کار را انجام دهید.

بعد از پایان 20 دقیقه و یا هر زمان که تمام سوالات را حل کردید جواب های خود را با پاسخ نامه آزمون که در انتهای آن قرار دارد مقایسه کنید.

سوالاتی که پاسخ نداده‌اید و یا پاسخ اشتباه داده‌اید را دوباره بررسی کنید و به خوبی به خاطر بسپارید تا اگر در امتحان آیین نامه مطرح شد بتوانید به آن جواب دهید. درسی که از اشتباه‌ها میگیریم بهتر در ذهنمان می‌ماند. به همین دلیل میگوییم خواندن این مدل سوالات در صورتی که وقت کافی دارید برای شما بهتر است.

دانلود بسته سوالات آیین نامه بدون جواب به صورت پی دی اف

در اینجا می‌توانید بسته‌ی کامل سوالات آیین نامه را که هم شامل سوالات آیین نامه باجواب و هم سوالات آیین نامه بدون جواب است را دانلود کنید.

بسته کامل شامل دو فایل pdf است

  • 17 آزمون سوالات آیین نامه بدون جواب ( مانند تصاویر آزمون های بالا)
  • 17 آزمون از سوالات باجواب
  • قیمت سوالات : 49 هزار تومان
  • نحوه پرداخت: کارت به کارت

برای خرید و دانلود سوالات آیین نامه می‌توانید از طریق شماره 09336498577 در تلگرام، واتساپ و روبیکا اقدام کنید.

ما در تلگرام، واتساپ و روبیکا شماره کارت را در اختیار شما قرار میدهیم و بلافاصله بعد از واریز وجه سوالات برای شما ارسال می‌شود.

توجه کنید هر دو بسته دارای سوالات یکسانی هستند، اما یکی باجواب و یکی بدون جواب. شما می‌توانید ابتدا سوالات با جواب را بخوانید. برای بار دوم می توانید سوالات بدن جواب را به صورت آزمون حل کنید و آمادگی خود را برای آزمون بسنجید.

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *