در آزمون آیین نامه رانندگی چند غلط مجاز است ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که نمره ی قبولی در امتحان آیین نامه چند است . در اینجا به این مطلب میپردازیم که آزمون آیین نامه چند سوال دارد و چند غلط مجاز است تا بتوانید در این آزمون قبول شوید همچنین با سایر شرایط برگذاری امتحان آیین نامه مانند مدت زمان آن میپردازیم . هم چنین برای قبولی صددرصد تضمینی به شما  دانلود سوالات آیین نامه اصلی را پیشنهاد میکنیم .

در امتحان آیین نامه چند غلط مجاز است

چند غلط برای قبولی در امتحان آیین نامه مجاز است ؟

اگر میخواید بدانید در آزمون آیین نامه چند غلط مجاز است ،ابتدا باید بدانید که تعداد سوالات امتحان آیین نامه 30 سوال است و مدت زمان امتحان آیین نامه 20 دقیقه است و شما باید در این 20 دقیقه به سوالات پاسخ دهید و نمره ی قابل قبولی در این امتحان کسب کنید.

برای قبولی امتحان آیین نامه شما باید به 26 سوال جواب صحیح دهید به این معنی که تا 4 غلط مجاز است ولی اشتباه بیشتر باعث رد شدن شما میشود .

توجه کنید پاسخ اشتباه در این امتحان نمره ی منفی ندارد پس در صورتی که در جواب چند سوال شک داشتید حتما یک جواب را علامت بزنید و به هیچ وجه سوال را خالی نگذارید.

چگونه بدون غلط در امتحان آیین نامه قبول شوم ؟

شاید شما هم بخواهید اولین بار در امتحان آیین نامه قبول شوید و در هزینه و زمانتون صرفه جویی کنید. یکی از راه های قبولی در این آزمون تسلط کامل بر کتاب آیین نامه است اما همان گونه که میدانید خواندنی این کتاب بسیار سخت است و مطالب آن به خوبی در ذهن باقی نمی ماند و در زمان امتحان نمی توانید به خوبی به سوالات پاسخ دهید.

اما چکار کنیم ؟

یکی از راه های بسیار ساده تر برای قبولی در امتحان آیین نامه خواندن نمونه سوالات آیین نامه است خواندن نمونه سوالات بسیار ساده تر از کتاب است و به آسانی در ذهن شما جای میگیرد . با توجه به این که در این روش شما سوالات چهارگزینه ای زیادی را میخوانید با این نوع سوالات آشنا می شوید و عملکرد شما در امتحان بسیار بهتر می شود .

آیا خواندن هر سوالی به قبولی در آیین نامه کمک میکند ؟

باید بگوییم خیر . چند شرط وجود دارد که باید سوالاتی که شما مطالعه میکنید داشته باشند تا با خواندن آنها بتوانی موفق شوید :

جدیدترین سوالات باشد: به دلیل این که سوالات آیین نامه به صورت سالانه یا دوسالانه عوض میشوند شما باید مطمین باشید که از آخرین نسخه سوالات آستفاده می کنید.

تعداد سوالات کافی باشد: آزمون های متفاوتی (حدود 20 آزمون) در آموزشگاه ها موجود است و ممکن است هر کدام از این آزمون ها به شما تحویل داده شود در نتیجه شما باید تعداد قابل قبولی از سوالات آیین نامه را بخوانید تا احتمال قبولی شما بالا رود . اگر 5 آزمون را بخوانید احتمال قبولی شما 25 درصد است 🙁 .

چند سوال آیین نامه کافیست ؟  برای قبولی باید حدود 500 سوال غیر تکراری از جدیدترین سوالات آیین نامه اصلی را بخوانید.

سوالات آیین نامه اصلی از کجا دانلود کنم ؟

این سوالات را میتوانید از سایت ها مختلف دریافت کنید . همچنین ما مجموعه ی کاملی از این سوالات را جمع آوری کرده ایم و همواره میتوانید سوالات جدید آیین نامه را از سایت ما دانلود کنید . برای دانلود سوالات آیین نامه و قبولی صددرصد در آزمون آیین نامه اصلی روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا به صفحه ی این سوالات بروید .

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

نمونه ایی از سوالات ما را در اینجا مشاهده میکنید ( حتما این سوالات را بخوانید بسیار مهم هستند)

سوالات آیین نامه اصلی

سوالات متداول:

سوالات آزمون آیین نامه چندتاست ؟

هر آزمون آیین نامه 30 سوال دارد.

مدت زمان امتحان آیین نامه اصلی چند دقیقه است ؟ 

برای هر آزمون 20 دقیقه وقت دارید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات بیان کنید همچنین از این که نظر خود را در مورد وبسایت گواهیار بیان میکنید خوشحال میشویم

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *