آزمون فنی آیین نامه اصلی رانندگی

احتمالا برای شما هم مثل بسیاری از هنرآموزان بخش سوالات فنی آیین نامه اصلی از سخت ترین مباحث موجود در آزمون آیین نامه اصلی مباشد اما باید بدانید که آزمون فنی آیین نامه اصلی با خواندن نمونه سوالات مربوط به این بخش بسیار آسان میشود و میتواند به شما بسیار در گرفتن گواهینامه کمک کند.

آزمون فنی آیین نامه اصلی چرا برای قبولی مهم است؟

این بخش از ازمون ایین نامه اصلی معمولا بین چهار تا هفت سوال را در بر میگیرد همان گونه که میدانید اگر بیش از چهار سوال تست آیین نامه اصلی را اشتباه پاسخ دهید رد میشوید پس اگر سوالات فنی آیین نامه اصلی را اشتباه جواب دهید به احتمال زیاد در آزمون آیین نامه رد میشوید و باید هفته ی بعد برای امتحان در آموزشگاه حاضر شوید.

اما خوشبختانه همان گونه که گفتیم سوالات فنی آیین نامه با وجود نمونه سوالات کامل و مناسب  آنقدرها هم سخت نیستند و رد شدن شما در آزمون آیین نامه اصلی فقط یک فرضیه برای نشان دادن اهمیت این بخش میباشد .

نمونه سوالات آزمون فنی آیین نامه اصلی از کجا دانلود کنم ؟

برای دانلود نمونه سوالات فنی آیین نامه در وبسایت گواهیار دو راه وجود دارد که با توجه به نیاز شما هر راه را که انتخاب با خواندن سوالات به راحتی در آزمون فنی آیین نامه اصلی قبول میشوید.اما چه راه هایی ؟

  1. میتوانید بسته کامل نمونه سوالات آیین نامه اصلی  با جواب را دریافت کنید که شامل تمام سوالات اصلی آیین نامه از جمله نمونه سوالات فنی آیین نامه میباشد و با خواندن این بسته به تمام سوالات آیین نامه اصلی جواب خواهید داد.
  2. میتوانید سوالات فنی آیین نامه رانندگی را به صورت جداگانه دانلود کنید و فقط نمونه سوالات فنی آیین نامه را بخوانید این روش فقط در صورت پیشنهاد میشود که شما قبلا نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را از سایت ما دریافت کرده باشید و از سوالات فنی برای تکمیل آن استفاده کنید . در غیر این صورت به شما پیشنهاد میکنیم بسته ی کامل نمونه سوالات آیین نامه اصلی را دانلود کنید .
آزمون فنی آیین نامه اصلی - قطعات خودرو
تمام قطعات خودرو

نمونه سوالات فنی آیین نامه رایگان

در اینجا تعدادی از نمونه سوالات فنی آیین نامه رایگان را برای شما آورده ایم اما برای دانلود تمام سوالات فنی در قالب pdf روی دکمه های بالا کلیک کنید و نمونه سوالات pdf آیین نامه  را دانلود کنید .

1.انتقال نیرو از موتور به گیربکس وظیفه کدام قطعه در خودرو میباشد؟

  1. دیسک
  2. کلاچ
  3. دیفرانسیل
  4. میل لنگ

جواب:2

2.بازدید سطح آب مخزن شستشوی شیشه ی خودرو هر از چند مدت باید انجام شود؟

  1. هر روز
  2. هفته ای یک بار
  3. هر ماه
  4. هر دوهفته یک بار

جواب : 2

3. چه چیزی باعث خورندگی رنگ خودرو میشود؟

  1. روغن ترمز
  2. روغن دنده
  3. روغن گیربکس
  4. روغن موتور

جواب:3

4.پایین رفتن سطح روغن ترمز در سیلندر ترمز نشانه چیست؟

  1. ساییده شدن لنت های ترمز
  2. سوراخ شدن مخزن روغن
  3. خراب شدن سیستم ترمز
  4. همه ی موارد

جواب :4

5.شمع ها را هر از چه مدت باید کنترل و سرویس کرد؟

  1. هر 20 هزار کیلومتر
  2. هر 30 هزار کیلومتر
  3. هر 10 هزار کیلومتر
  4. هر 40 هزار کیلومتر

جواب:3

در اینجا تعدادی از سوالات آزمون فنی آیین نامه اصلی را مشاهده کردید این سوالات صرفا جهت آشنایی شما با نوع سوالات بود برای به نمونه سوالات بیشتر به صورت pdf و تشریحی به صفحه ی دانلود نمونه سوالات فنی آیین نامه بروید

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *