نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه ویژه ( لودر و لیفتراک و …)

برای استفاده از برخی ماشین الات صنعتی و عمرانی و کشاورزی شما باید گواهینامه ویژه ی این ماشین آلات را داشته باشید. برای دریافت گواهینامه ویژه ( لیفتراک و بابکت و لودر و تراکتور و گریدر و غلطک و جرثقیل و بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات ) شما باید در دو آزمون قبول شوید یکی آزمون آیین نامه و دیگری آزمون عملی . ما در اینجا سوالات آیین نامه گواهینامه ویژه را برای شما تهیه کرده ایم که شما با کمک این سوالات میتوانید به راحتی در این آزمون قبول شوید .

نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه ویژه

گواهینامه ویژه چیست ؟

شما برای رانندگی و استفاده از ماشین آلات عمرانی و کشاورزی نمیتوانید از گواهینامه پایه سه یا گواهینامه پایه یک استفاده کنید زیرا هر یک از این ماشین آلات امکاناتی مخصوص به خود دارد و برای استفاده از آنها باید توانایی شما در استفاده ی درست از این امکانات سنجیده شود .

چرا باید برای دریافت گواهینامه اقدام کنم؟

شما با داشتن گواهینامه ویژه به کارفرمای خود این اطمینان را میدهید که در استفاده از ماشین مورد نظر مهارت کافی را دارید و با رعایت اصول از ماشین مورد نظر استفاده میکنید . این باعث میشود کمترین خطر در هنگام کار ایجاد شود و همچنین به ماشین مورد نظر کمترین استحلاک و آسیب وارد شود.مثل در هنگام رانندگی با لیفتراک اگر اصول این کار را ندانید برای خود و دیگران خطرات زیادی به وجود می آورید.

شرایط ثبت نام گواهینامه ویژه

برای دریافت هر گونه گواهی نامه ویژه شما باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آموزشگاه هایی که در شهر یا استان شما این خدمات را ارایه میدهند مراجعه کنید. توجه کنید که تمامی آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی برای دریافت این گواهینامه ها مجوز ندارند و شما قبل از هر چیز باید آموزشگاه مناسب را در شهر خود پیدا کنید . مدارک مورد نیاز هم مانند سایر گواهینامه کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه و چند قطعه عکس میباشد هزینه ثبت نام هم متغییر است .

جدیدترین سوالات آیین نامه برای گواهینامه ویژه هم از اینجا تهیه کنید

ما در گواهیار بهترین سوالات را برای انواع گواهینامه برای شما تهیه کرده ایم . مانند نمونه سوالات آیین نامه پایه یک و پایه دو و سایر گواهینامه ها . نمونه سوالاتی که برای آیین نامه ویژه هم ارایه کرده ایم جدیدترین سوالات آیین نامه است که به شما کمک میکند به راحتی در این امتحان موفق شوید .

این نمونه سوالات به صورت فایل pdf میباشد و در تمام گوشی ها و تبلت ها و همچنین و لپ تاپ و کامپیوتر قابل استفاده است.

  • تعداد سوالات: حدود 500 سوال
  • فرمت فایل: pdf
  • قابل استفاده در: گوشی ، تبلت ، لپ تاپ
  • قیمت سوالات : 49 هزار تومان

برای خرید و دانلود سوالات آیین نامه می‌توانید از طریق شماره 09336498577 در تلگرام، واتساپ و روبیکا اقدام کنید.

ما در تلگرام، واتساپ و روبیکا شماره کارت را در اختیار شما قرار میدهیم و بلافاصله بعد از واریز وجه سوالات برای شما ارسال می‌شود.

همچنین در وبسایت گواهیار نمونه سوالات آیین نامه رایگان بسیاری موجود است که میتوانید از آنها استفاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *