آموزش آیین نامه رانندگی پایه سوم ( تصویری )

در سایت گواهیار مطالب آموزشی بسیاری را برای شما تهیه کرده ایم در این مطلب بهترین صفحه های سایت ما که در مورد آموزش آیین نامه رانندگی هستند را به شما معرفی میکنیم اکثر این مطالب به صورت تصویری قوانین راهنمایی و رانندگی را به شما آموزش میدهند . با خواندن این مطالب میتوانید برای امتحان آیین نامه آماده تر شوید پس با ما همراه باشید .

آموزش آیین نامه رانندگی

 

آموزش تصویری حق تقدم و تابلوهای راهنمایی رانندگی

حق تقدم در امتحان آیین نامه یکی از بحث های بسیار مهم است و در هر امتحان آیین نامه حداقل دو سوال از این بخش طرح میشود پس آشنایی با این بحث برای قبولی شما ضروری است . در صورتی که به درستی مبحث حق تقدم را یاد بگیرید جواب دادن به سوالات آن بسیار ساده است .

ما آموزشی بسیار کاربردی برای این بحث آماده کرده ایم و با کلیک بر روی لینک آموزش حق تقدم  آن را بخوانید.

 

تابلوهای راهنمایی و رانندگی

اهمیت تابلوهای راهنمایی و رانندگی بر کسی پوشیده نیست اولین سوالاتی که در امتحان آیین نامه مطرح میشوند مربوط به تابلوهاست و در هر امتحان حداقل 8 سوال از تابلوها مطرح میشود پس حتما این بخش را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به درستی سوالات این بخش را پاسخ دهید .

تابلوهای راهنمایی رانندگی

 

 

آموزش سرعت و سبقت در آیین نامه راهنمایی و رانندگی

سرعت های مجاز در آیین نامه راهنمایی و رانندگی از موارد مهم است و حتما در امتحان آیین نامه چند سوال از آن طرح میشود . عواملی مانند نوع راه ها ، نوع خودرو و شب و روز در سرعت مجاز برای رانندگی تاثیر میگذارد ما در مطلبی بسیار کامل سرعت مجاز در تمام شرایط را آموزش داده ایم با کلیک روی لینک زیر به این مطلب میروید.

حداقل و حداکثر سرعت در راه ها

 

سبقت ممنوع

سبقت گرفتن هم قواعد مهمی دارد و در بعضی مکان ها مانند فاصله خاصی از پیچ ها سبقت گرفتن ممنوع است برای یادگیری نحوه ی صحیح انجام این کار و همچنین برای دانستن شرایطی که در آن سبقت ممنوع است است به لینک زیر مراجعه کنید.

در چند متری پیچ ها سبقت ممنوع است ؟

 

آموزش رعایت فاصله طولی ایمن در رانندگی

یکی از بخش هایی که معمولا در امتحان آیین نامه سوالاتی از آن طرح میشود بحث رعایت فاصله طولی بین دو خودرو است و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی دارای دو روش طول خودرو و روش 2 ثانیه است و شما برای رانندگی ایمن و همچنین قبولی در امتحان آیین نامه این روش ها را یاد بگیرید برای یادگیری آنها میتوانید به لینک زیر بروید

فاصله طولی در رانندگی

 

آموزش آیین نامه رانندگی بخش فنی

بخش فنی آیین نامه یکی از بخش هایی است که سوالات زیادی از آن طرح می شود و یادگیری آن تاثیر زیادی در قبولی شما دارد . این بخش به نکاتی در مورد نگهداری و سرویس خودرو میپردازد و یادگیری این بخش نه تنها برای امتحان آیین نامه مهم است بلکه در آینده نیز بسیار به آن نیاز دارید پس این فصل را به خوبی یاد بگیرید . مهمترین نکات آن را میتوانید در لینک زیر بخوانید.

نمونه سوالات فنی آیین نامه

 

آموزش فصل امداد و نجات آیین نامه

در فصل پنجم کتاب آیین نامه رانندگی یاد میگیرید هنگام مواجهه با حوادث جاده ای چه کار هایی باید انجام دهید تا کمترین آسیب به شما دیگران وارد شود . فصل امداد و نجات هم از فصل های بسیار مهم و کاربردی آیین نامه است و برای مواقع اضطراری باید آن را یاد بگیرید . همچنان دو سوال آسان از آن مطرح میشود که جواب دادن به آنها بسیار به قبولی شما کمک میکند .  سوالات و نکات مهم این بخش را از لینک زیر بخوانید.

سوالات امداد و نجات آیین نامه

مطالب آموزش آیین نامه در وبسایت ما بسیار زیاد و گسترده است و در اینجا نمیتوانیم تمام آنها را پوشش دهیم همچنین به صورت پیوسته مطالب آموزشی جدید در وبسایت ما قرار میگیرد که میتوانید تمام مطالب آموزش آیین نامه رانندگی را در هشتگ زیر بخوانید .

#آموزش ها

همچنین اگر قصد قبولی صددرصد تضمینی در امتحان آیین نامه رانندگی را دارید میتوانید جدیدترین سوالات آیین نامه رانندگی را از سایت ما دریافت کنید و بدون استرس در امتحان آیین نامه قبول شوید .

 

نمونه سوالات آیین نامه

 

 

تبلیغ وبسایت خرمایی - خرمای خاتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *